Svullnad?!

Datum: 2011-09-01 / Tid: 08:54:31
God morgon

Jag har sån jetlag!
Eller så är det bara för att jag sover så skönt i min säng som jag inte vill vakna och kliva upp.

Nu när jag vaknade kändes mitt öga väldigt konstigt. No no no, tänkte jag och rusade till första spegel. Mycket riktigt är mitt öga VÄLDIGT svullet. Eller inte själva ögonlocken utan partiet mellan ögonlocken och ögon brynet. Det hänger över ögonlocken :'(. Förmodligen en mosquito. Jäkla skit.
Sen har vi mitt pekfinger, Det är oxå svullet och stenhårt, jag har ett märke där som jag misstänker är ett mosquito bett. Efter min hastiga uppstigning fick jag huvudvärk men den är nog borta snart för jag tog ett piller på en gång.

Igår jobbade jag i baren 17-01. Det gick bra tyckte jag. När charlie visade mej allting var det hur mycket som helst tyckte jag. Men jag tyckte jag fixade det rätt bra. Eftersom alla drinkarna kommer i buckets så behöver man inte ha någon koll på räkningen. Improvisera bara. Det var inte så supermycket folk i baren igår men några gånger var det rätt bra tryck så man fick stressa lite. Det gillar jag :) Blandade rätt många bullfrogs och woo waas. Jag tyckte jag gjorde bra ifrån mej iaf.

Svenska ägaren Reeza och Charlie pratade ihop sej igår och bestämde sig för att anställa mej på riktigt. Jag fick skriva på anställningspapper och grejjer men jag vet inte om det kommer gå igenom för faranger får ju inte jobba som bartenders. Jag behöver iaf 2 passfoton innan dom skickar in pappren. Jag hade 2 såna hemma men när jag flyttade slängde jag bort dem. Idiot. Så jag måste ut snart och hitta nån fotograf eller automat. Nice om man blir anställd så man slipper oroa sig för polisen.
Charlie har betalat polisen här så dom inte ska besvära mej, men ibland kommer det ju bangkok poliser och dom är inte betalad. Jaja, vi får se hur det slutar.

Såg lite på film igår innan jag somnade. Hade tänkt klivit upp vid tio imorse men jag var mer död än levande då klockan ringde och det tro jag de när den bara är 5 i sverige. hehe. Drömde förresten att min väska kom fram hit, den jag skickade med posten. Håll tummarna att den hittar fram!!

Vi hörs sen!

puss

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Passa dig för myggorna, det vore inte kul om du fick Denguefeber. Håller tummarna för att du ska bli anställd "på riktigt"

Puss puss

2011-09-01 @ 09:45:47
Postat av: Lina

Jag försöker akta mej, men dom äter mej i sömnen. Jag har typ 7 bett på ena kinden oxå. Alldeles nyss satt det en på fotleden och åt och grejjen än att man inte känner när dom biter. :/

2011-09-01 @ 09:56:20
Postat av: Jimmie (My life in Thailand)

Hoppas att du lyckas få nåt bra WP det hade varit super.. Jag vill med ha! OM du ser nåt jobb nånstans hojta till.. Jag är intresserad =)

2011-09-01 @ 10:09:27
URL: http://jimmieboy.blogg.se/
Postat av: Frida - Mamma till Elsa

Åh hoppas att du får anställning! Gud vad skönt det skulle vara för dig! Jag håller tummar och tår :D

2011-09-01 @ 11:13:43
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: vicky

Hello babe! :) Fan va kul om du får den fasta anställningen! Håller verkligen tummarna för duuuu! :) <3

2011-09-04 @ 08:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0