Thailand <3

Datum: 2011-09-01 / Tid: 11:11:01
Det känns inte alls som jag varit ifrån thailand över 3 månader. Allting ser precis likadant ut, människorna är demsamma, baren är likadan. Det enda som har ändrats med baren är maten. Fortfarande all you can eat bbq men dom har annat kött och salladsbaren är lite annorunda. Jag saknar deras goda potatis sallad, tror inte den finns längre. Men istället har dom potatismos som ser god ut.
Igår var det 2 män från england här och åt och drack. Dom tog en T-bone steak som luktade och såg så jäkla god ut. Potatismos till den då såklart. Kanske ska testa en sån ikväll om jag får tid. Namninam.

Nu har jag precis varit och tagit bilder till ansökan om anställning papperet. Charlie visste vart det fanns en fotograf och gav mej en vägbeskrivning. Jag gick och gick, svetten rann men hittade ingen jäkla fotograf. Thailändarna fattade inte ens vad jag menade när jag frågade vart fotografen fanns. Men tillslut hittade jag en som förstod mej och då hittade jag dit. Hatar verkligen att ta kort sådär. Herregud vad jag såg ut. Ska iaf tillbaka dit och hämta bilderna klockan 9 ikväll. Hoppas jag hittar tillbaka dit då bara :P



Min frunch idag, cupanoodle. Åt den på bardisken i värmen :D



Köpte med mej melon hem efter fotografen. 20 bath. hehehe



Nu ska jag snart ner till baren och börja jobba. Hoppas på att få blanda måånga buckets ikväll så jag får nå grepp på ingredienserna :)

Kommentarer
Postat av: Jimmie (My life in Thailand)

Det var en seg fotograf. När ja tog kort inne i fotobutiken på Robinsson fick jag dom på 5 minuter :P

2011-09-01 @ 11:55:37
URL: http://jimmieboy.blogg.se/
Postat av: Lindis :)

Faan va du är duktig :)



Många kramar och akta dig för dom köttätande myggen ;)

2011-09-01 @ 12:03:01
Postat av: Ann

Hej vännen !!

Du verkar ha det kanon i T!!

Snygga brillor =D



Ta hand om dig/kram/A

2011-09-04 @ 12:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0