Uppe med tuppen!

Datum: 2011-09-09 / Tid: 05:56:25
Inte riktigt "med tuppen" men jag vaknde av mej själv klockan tio så det är ju bra. Känns som jag må sova några timmar innan jag börjar jobbet så jag orkar bangla inatt. Får inte glömma att lägga fler öl på kylning och skriva beställning. Tequilan tog nämligen slut igår och sån måste vi ju ha.



Igår käkade jag och Joe kyckling med grön curry. MUMMA!
hehehe, minns sist jag var här när jag och Carro gick ut för att äta thaimat. Jag satt och kollade på menyn och sa: Jag har ju ätit både grön och röd curry men har jag ätit gul curry? Vi satt och funderade ett tag men kunde inte komma på att jag ätit det så jag beställde det. Hahaha, när maten kom och jag kände lukten ville jag klubba mej själv. Gul curry?! hehehe. Jag som älskar (gul) curry och ofta äter det hemma. Thailand kan förvirra en :)



Fina Lauren, Joe och Tienie!



Joe, iran-svenska Reeza och 2 av thailändskorna som checkat in på hotellet. Hon till höger hade sin födelsedag igår.



Den skrämmande red label flaskan! Jag mår illa när jag tänker på den!



Här mina damer och herrar har vi den fulla dumma ungen från i förrgår. Han som drack för många bullfrogs och spydde påväg till toan. Han skämdes ganska bra när dom kom igår. Stackarn. Vad ska man säga? Shit happens, var det enda jag sa sen lämnade vi det ämnet. hehe



Lauren <3



hehehe



Den lilla thailändskan. Hon som tvingade mej dricka red label.



Tienie :)

Nu vet jag inte vad jag ska fördriva tiden med. Skulle ha behövt gå till stranden och få nån slags färg. Som Tienie sa igår: You need some tan at your white european skin. hehe, så sant. Men jag orkar inte gå ut i värmen just nu. Ligger alldeles för bra på mitt perfekt tempererade rum.


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0