U.S navy are back in town!

Datum: 2011-09-08 / Tid: 10:23:33
Igår blev jag skickad ut på beachroaden som promoter. Varken Jade eller Chris kom så vi hade ingen promoter alls och då vet ju inte folk vart vi finns.
Hann bara gå ut innan jag fiskade in 2 karlar från aussie, en ett par år yngre än mej och en medelålders. Medelålderns mannen Tonny sa att han varit hos oss för ett par dagar sedan men ingen jag kände igen. Dom drack bullfrogs som innehåller vodka, gin, rom, tequila, blue balls och redbull. Dom var skitskojjiga. När det yngre hade druckit 2 ville han ha ännu en till för han tyckte inte att det hände nånting och ville att jag skulle ha i mer alkohol. Jag varnade honom att det sker på egen risk och att om han inte känner något efter 2 buckets=1 liter nästan bara alkohol så kommer det efteråt. Men nog ville han ha en till alltid. Gjorde den superstark och vipps var den borta så jag gjorde en fjärde.
Dumma unge till australiensare!
När han höll på med sin 4:e bucket kommer hans flickvän Michelle och hennes mamma Danni. Danni är gift med Tonny, medelåldersmannen. Då kände jag igen dem när alla var tillsammans.
När dom kom låg den dumma ungen med huvudet på bardisken. Hahaha, jag hämtade vatten som han vägrade dricka så jag lät honom vara. Det slutade med att han med handen för munnen skyndade sig till toaletten men han hann inte riktigt så han kräktes den korta vägen till toan. Bara att ropa på Louie som jobbar i köket. Den stackarn fick skura både golvet och toan. Hehehe.

Mitt i allt kommer det nånting och flyger och landar mellan flaskorna i baren. Tänkte att det var en skalbagge eller nåt men när jag flyttade undan flaskorna för att ta bort den var det en jäkla KACKERLACKA! Jag skrek på Charlie och ställde mej på isboxen, Charlie komme, charlie skriker, charlie klämmer ihop sig på isboxen bredvid mej, charlie skriker på Louie och vid dethär laget har kackerlackan ramlat ner på golvet och springer runt som en galning och in bakom isboxen. ÄCKLIGT. Så vi får hämta ficklampor och lysa fram den så Louie kunde ta den.
Sist jag var i thailand dividerade jag mycket om kackerlackor kunde flyga eller inte. Men nog kan dom flyga alltid. Äckligt!!!

Kvällen igår slutade iaf med att jag, Joe, Michelle, Danni, Tonny och Ilian gick på seduction och dansade lite, sen gick jag iväg för att möta upp någon på rockcity så jag var där ett tag innan jag gick hem. Jag drack bara 2 öl mamma så det var ingen riktig utgång.



Våra bord, taget bakom baren.



Våran meny



La bartender



Mamman (!) och Joe på seduction



Jag, Mamman och Michelle. Dom bor på guldkusten i australien och om jag vill åka till australien så är jag välkommen att bo hos dem. Man kanske ska ta en veckas semester nångång i framtiden och fara dit :)



Ilian, charlies exflickväns kompis. Eller jag vet inte om det är exflickvän längre ;)

Igår när jag började jobba så om det 8 amerikaner till baren. Navy soldater har intagit patong igen. Sist jag var här var det 6000 men denna gång är dom bara 1000. Men dom är törstiga så dom spenderar pengar. Inte mej emot :)

Stackars Charlie har blivit utbränd så han och (ex?)flickvännen har åkt till phiphi några dagar så han får vila upp sig. Så nu är jag barchef. Weehuu.

Ha en bra dag i Sverige. Jag ska ha en aaawesome kväll i thailand!

Kommentarer
Postat av: vicky

Barchef =D Iiiinte dåligt!!

2011-09-08 @ 10:50:13
Postat av: Broder Mattias

Good luck :D

2011-09-08 @ 14:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0