Weirdo

Datum: 2011-09-21 / Tid: 08:32:09
Ja denna natt vill jag inte gärna vara med om igen. Kunde inte somna om förrän strax efter 7 nångång och jag hatar att bara ligga och vrida och vända på mej. Men jag somnade till slut iaf :P

Nu har jag precis varit nere i baren och ätit cheese-egg-bacon mackor. Jag satt som vanligt på bardisken och käkade. 2 amerikanska killar kommer in med en thaitjej och vill äta frukost. Tyckte så himla synd om tjejen. Dom satt vid ett bord och hon vid ett bredvid. Hon såg så sliten ut och låg över bordet och halvsov medan grabbarna käkade. Dom beställde inget till henne så jag gav henne en kopp kaffe och hon såg mycke tacksam ut.
Jag undrar om marinsoldaterna har kommit nu. Vi väntade ju dom i torsdags, sen i söndags men dom kom aldrig.
Jag orkade inte börja prata med killarna från frukosten men dom var väl i min ålder, ett par år yngre kanske så det är mycket möjligt att da navy har anlänt. Det visar sig ikväll.

Nu är jag mätt och mina piller är intagna. Sova en stund till? Förmodligen :)

Igår checkade det in 10 spanska killar. Eller dom är väl i 30 års åldern kanske. Jag satt väl och käkade frulle i en halvtimma eller så och på den halvtimman kommer det ut 6 thaitjejer med jämna mellanrum. Äckliga karlar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0