Who does that??!!

Datum: 2011-09-28 / Tid: 07:31:27
Jag är så arg, lessen och jävligt förbannad!!!

Mina älskade solglasögonen är stulen. Jag menar, vem snor ett par brillor. Nå fan att dom var snygga men ändå.
Jag hade dom liggandes på stereon i förrgår. Dom brukar få ligga där ibland. Igår låg dom inte där så jag tänkte att jag kanske tog upp dom på rummet. Gick upp och kollade efter jobbet men inga brillor. Jag har letat igenom hela rummet men dom finns inte.
Fattar inte vem som kan ha tagit dom. Ska fråga uncle charlie om han har sett dom. Tror dock inte han gjort det.
Jag älskade mina rosa pilotbrillor, dom var inte dyra (tack och lov) för jag köpte dom på rhodos, men jag har inga andra med mej så jag måste pallra mej ut och köpa nya. Orkar inte pruta och jävlas heller. Tur att det regnar så jag inte behöver brillor just nu. Men jag är på en jäkligt tight budget nu så det känns som onödig utgift.

Igårkväll hade jag så himla roligt. Det var rätt mycket folk, jag spelade den musiken jag ville och i och med att det var ny musik i baren så fick jag ny energi. Charlie gillade musiken, han sa att den gav en bra atmosfär så jag ska spela den fram till den 3:e oktober då våran dj från england anländer. Vi ska bygga ett dj bås här. Högsäsongen kommer bli grym!

Efter ännu en väldigt god natts sömn är jag pigg och fräsch. Har lämnat in min tvätt och nu sitter jag och pratar med Alex. Jag gillar honom. Alla är så lättsamma härnere.
Det småregnar idag igen så vi får se hur mycket folk som kommer ikväll.

Funderar om jag ska beställa lite frukost från våran hopplösa frukostkock Nigel. Hahaha, han är seriöst helt hopplös. En gång beställde jag en macka, jag sa att jag bara ville ha ägg och ost, det fick jag. Ett tag efter det kom det frukost gäster och beställde mackor. Då fick dom bara ägg och ost istället för ägg, ost, bacon och tomat. Vi ska försöka hitta en ny.

Nu ska jag för 239:e gången leta efter mina brillor.

Ha en bra dag för det ska jag definitivt ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0