Farbror Doktorn

Datum: 2012-04-27 / Tid: 10:46:32
Tyvarr blev det en tur till farbor doktorn idag anda.
Ungefar en timma efter att jag tagit tabletten, borjade jag frysa na fruktansvart. Jag tog pa mej dubbla sockar och en tjocktroja och la mej under tacket i fosterstallning men kunde inte sluta skaka. Jag var sa kall sa fingertopparna domnade bort och blev bla.
Efter nagra timmar nar Derek kom hem lag jag fortfarande och fros. Jag klev upp och jag honom en kram och sa att jag holl pa att frysa ihjal. Han sa: You are boiling.
Trots att jag fros sa mycket var huden skallhet och nar jag kollade mej i spegeln sag det ut som jag hade blivit solbrand, alldeles rod och mitt ansikte och ogonen var svullna.

Derek ringde till doktorn pa kvallen nar jag inte blev na battre men dom hade fullt. Jag spenderade kvallen med huvudet i toan, feber och en urinvagsinfektion beyond imagination.

Derek tog ledigt fran jobbet idag och skjutsade mej till doktorn klockan 7 imorse. Jag hade valdigt starka bakterier i kisset och det ar nu pavag till analys.

Derek ar sa snall, han staller alltid upp for mej och som sa manga sa har jag verkligen hittat jackpott. Han ar min stjarna och jag alskar honom sa mycket. Han ar smart, far mej alltid att skratta och jag ar saker pa att sa snart vi kommit pa fotter kommer vi fa ett bra liv tillsammans. Min prins.
Sen ar han riktigt duktig pa att laga mat. Han gjorde en jattegod kyckling soppa till middag idag. Mumma.

Nu har jag 3 olika piller jag ska ta, lite pencillin, lite kortison och lite piller som jag ska ta i en manad for att halla infektionen borta.

Nu ska vi kika lite tv.


Mitt hjarta <3

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Det passar ju bra då att han har fått en prinsessa :-)

Hoppas verkligen att du snart piggar på dig, det är skönt att han är rädd om dig.

Kramis

2012-04-27 @ 13:46:12
Postat av: Frida

Vad läskigt att frysa så. Jag önskar också att du var hemma nu. Saknar dig men är så glad för din skull. Kram

2012-04-27 @ 23:25:46
URL: http://Http://allgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0