Sista april

Datum: 2012-04-30 / Tid: 11:55:13
Kom pa forut att det ar sista april idag. Majbrasa har jag alltid tyckt varit sa mysigt. Men nagot sadant har vi inte har.

Min tanka positivt dag har varit bra. Jag har stadat sa nu ar det inte en pryl som ligger fel, jag har tvattat sangklader, kuddarna och vara klader,  Derek lagade god middag, indisk korma med kott och ris, jag tande ett ljus till middagen.

Bemanningsforetagen vill att man ska vara registrerad hos centrelink (som arbetsformedlingen fattar jag det) for annars hamnar man langst ner pa listan sa jag skulle registrera mej dar idag men man maste ha bott i australien i minst 2 ar for att fa skriva in sig. Det var ju mindre bra. Alla som ar inskriva pa centrelink gar alltsa fore pa listan, vilket ar formodligen hela australiens befolkning som inte har na jobb. positiva tankar, positiva tankar.
Jag skickade iaf 3 cv till bemanningsforetag sa kan alla ni snalla sota halla tummarna att jag far nagot slags jobb snart.
Det kommer formodligen bli bar jobb men som sagt tar jag vad som helst nu. Men for att jobba i bar har maste jag gora responsible alcohol serving test. Tydligen galler inte min fran EBS utan jag maste ha en fran detta land. Men det kan man gora online for en kostnad som jag inte hoppas ar alltfor hog.

Hade egentligen inte sa mycket att komma med. Tankte bara uppdatera lite.
Sorry for inga bilder men jag har inga att lagga upp :(


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Det är bra med positiva tankar :) Då blir man gladare och mår mycket bättre! När det gäller jobb misstänker jag att det fungerar som här att "knacka dörr" är det som leder till något. Jag håller både tummar och tår för att du ska hitta ett jobb!

Puss o kram <3

2012-04-30 @ 14:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0