Ekka

Datum: 2012-08-10 / Tid: 22:58:05
Godmorgon!
Klockan ar strax fore sju har och jag ar vaken och pigg. Kunde inte somna om efter Derek akt pa jobbet sa jag klev upp.

Idag ar det lordag och mitt forsta skift pa gaming. Borjar 11.30 och slutar 17.00. (Jag skrev fel till dej mamma)
Skont att jobba en formiddag istallet for att sluta sent. Jag jobbar ju alltid till sent men bade idag och imorgon har jag kvallen fri med min man.
Vi ska eventuellt fara pa the Ekka ikvall. Tydligen nanting dom har varje ar. Country side moter staden.
Dom har djur pa dagarna, man kan mjolka kossor och grejer, karuseller, fyrverkerier pa kvallarna och annat smatt och gott. Derek vill se fyrverkerierna sa vi aker forhoppningsvis dit ikvall. Igar var det riktigt kallt i luften sa jag hoppas det ar varmare ikvall om vi far dit. Det blaste riktiga isvindar igar. Ser dock ut att vara mer vindstilla idag.

Igar spelade jag in en film som var en stor favorit nar jag var liten, Tom och Huck sa den ska jag kika pa nu :)

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0