Ledig

Datum: 2012-08-06 / Tid: 09:21:13
Idag var det faktiskt skont med en ledig dag. Har inte gjort manga knop idag, varit pa affaren, tvattat lite och nu star en biffstroganoff och puttrar. Derek ringde forut och sa att han var 5 minuter hemifran men trafiken stog still. Han trodde det skulle ta en halvtimma innan han kom hem, sa jag borjade med maten, det tog lite over en timma innan han kom. Maste ha varit en olycka eller nagot med tanke pa att trafiken stog helt still.
Nu vantar jag bara pa att han ska kliva ut duschen sa ska vi ata. Sa hungrig!

I overmorgon ar det loningsdag igen och jag sparar sa mycket jag kan varje vecka. Jag koper aldrig nagot till mej sjalv utan allting sparas. Kan inte vanta tills vi flyttar!
Ju narmare det blir desto mer vill jag bort harifran och desto mer ogillar jag detta hus. Men inom ett par mander blir det flytt. Om inte, sa ser jag till att det blir sa!

Nu blir det mat.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0