LIte bilder

Datum: 2012-08-30 / Tid: 01:17:18
Nu har jag precis klivit upp och klockan ar halv 9. Vet inte vad jag ska hitta pa idag. Formodligen bara lasa. "Bitchen" pa jobbet har gjort en tvarvandning i humoret och blivit valdigt trevlig mot mej. Hon lanade mej the hunger games triologin haromdagen sa det ar bara att satta igang att lasa. Hon till och med gav mej hennes nummer. Jag hanger inte riktigt med i humorsvangningarna men det ar iaf battre att hon ar trevlig an otrevlig som hon varit sedan jag borjade. 
 
Forra veckan tog jag lite bilder pavag till shoppingcentret som jag tankte lagga upp. Inte mycket med det ar nagot. 
 

 

 
Affaren som vi brukar handla pa. Tar knappt 5 minuter att ga. Bara nerfor gatan sa ar man dar. 
 

 

 
Langst ner pa denna laaanga laaanga gata ligger homestead tavern. 
 

 
parken
 

 
Det ar manga som har hundarna bak pa flaket nar de kor. 
 

 
shopping centret
 

 
Den goa foccacian jag suktat efter sa lange :)
 
Nu ska jag snart ga ivag pa affaren och kopa na frulle. 
 
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0