Saknad

Datum: 2012-08-03 / Tid: 13:15:27
Just nu har jag en san sjukt saknad efter alla mina nara och kara hemma.
Det ar jatte jobbigt att inte bara kunna ta upp telefonen och ringa vanner och familj nar man kanner for det. Visst kan jag gora det men da far jag leva pa vatten och brod en vecka efter. Eller bara att skutta in i bilen och titta in hos nagon pa en kopp kaffe.
Jag saknar speciellt att prata med Jenny. Gick inte en dag utan att vi pratade i telefonen. Alltid nar jag kande mej rastlos eller hade trakigt var det bara att ta upp telefonen och tom surra med Jennsan i en timma eller tva. Vi ringde sakert varandra 2-4 ganger varje dag och hade mestadels av gangerna ingen riktig anledning att ringa och ibland satt vi bara tysta och jenny pysslade pa med sitt pa sin ande av luren och jag med mitt pa min ande.
Jag hatar att kanna san stor saknad, humoret gar verkligen ner pa botten och hela dagen blir forstord. Forstor bade for mej och Derek for jag ar inte rolig att vara runt nar jag blir pa grin humor, da blir han oxa grinig och det ar ingen bra kombo.
Men ibland kan jag inte hjalpa det. Det ar inte latt alla ganger att bo i ett annat land och bara kanna en person. Forsta mej inte fel, jag alskar Derek och han ar det basta som hant mej och jag skulle inte klara en dag att vara utan honom, men ibland behover jag mer. En "flickvan" att prata tjej grejer med och gora saker med.
Jag har aldrig haft svart att hitta vanner men jag vet inte vart jag ska hitta dem har. Det finns ingen jag jobbar med som jag kanner nagon lust att traffa utanfor jobbet och jobbet ar val anda det basta stallet att traffa folk?
Jag vet inte...

Saknaden ar stor ikvall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0