Torsdag

Datum: 2012-08-23 / Tid: 00:47:46
Da har ledig dag nr 2 borjat. Vaknade for ca en timma sedan och begav mej ut pa en powerwalk. Skon och bra start pa dagen. Jag har gatt ut varje morgon denna vecka. Det ar bra.

Det blev ingen lunch igar. Jag fastnade framfor true blood och passade pa att tvatta sa det far bli idag istallet. Har lite smagrejer jag maste kopa oxa som jag har skjutit upp, far passa pa nu nar jag fick bra lon denna vecka. Nu har jag snart sparat ihop tillrackligt med pengar till "bond" for lagenhet. An en gang: VILL FLYTTA FRAN DENNA SKIT NU!!!
Men snart sa.

Nu blir det frulle och ett avsnitt av Dexter.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Visst är det härligt med morgonpromenader :)

Kul att du får jobba så mycket att du har möjlighet att spara. Måste bli härligt när ni kan flytta till något eget! Kram

2012-08-25 @ 10:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0