Sizzler

Datum: 2012-12-27 / Tid: 01:06:56
Hello!
 
Tank vad fort dagarna gar nar man ar ledig.
 
Igarkvall hade Derek san huvudvark, nara till att bli migran sa han gick och la sig tidigt. Jag hoppades att han skulle stanna hemma fran jobbet idag och vara med mej och det gjorde han :)
Jag hoppades sjalvklart inte att han skulle vara dalig men att han skulle stanna hemma anda.
Han vaknade med huvudvark men kanner sig piggare nu.
Klockan 6 imorse for vi pa 7eleven och kopte skallebank piller. Derek somnade om men jag kunde inte sova sa jag klev upp och satte igang en maskin och stadade. Nu ar allt stadat och fint forutom golven. Tar en repa med dammsugarn lite senare.
 
Vi for till en fin stand pa juldagen. Det blev lite solning for min del men Derek satt med kladerna pa och en handduk over huvudet. Jag ville bada men det var sa stora vagor sa jag ville inte ga sjalv och Derek hade ingen lust att bada sa da blev jag sur och ville aka hem :P.
Resten av kvallen tittade vi pa tv och gjorde ingenting.
Igar var en lika slo dag, mycket tack vare Dereks huvudvark men det kan vara skont ibland det oxa. Det regnade hela dagen sa det var bara mysigt att vara hemma. Det ser lite morkt ut pa himlen nu men det far inte regna for vara nytvattade klader hanger fortfarande ute.
 
Om ett par timmar ska vi aka och ata Sizzler :) Har aldrig provat men det ska vara som buff'e som jag fattar det. Eller man bestaller en ratt och betalar lite extra sa far man sallad, pasta, soppa, och desert buff'e. Mummsigt.
 
Jag hoppas inte ni fryser ihjal hemma. Nar jag hangde tvatten klockan sju imorse stog jag ute i linne och shorts och svetten lackade i pannan.
 
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0