Vill inte!

Datum: 2012-12-17 / Tid: 06:24:08
Usch jag vill inte jobba.
Vill bara vara hemma med min man. Men pengarna maste ju in sa..
Pa julafton, eller den 25:e, har vi en ledig dag tillsammans sa vi far se vad hittar pa. De firar ju julen den 25:e har men det spelar ingen roll hur manga ar jag bor har, julafton kommer alltid vara den 24:e for mej.
 
Nu har Derek precis kommit hem fran jobbet och hans kompis ar har och klipper graset at oss. Vi ager inte en grasklippare sa det ar bra att Dereks kompis kan komma hit med sin ak grasklippare och fixa graset at oss.
 
Glomde skriva forut att pa vigseln hade jag enligt traditionen nagot nytt, nagot gammalt, nagot lanat och nagot blatt. Nagot nytt var mina armband, nagot gammalt var ett halsband som jag fick av pappa for manga ar sedan, nagot lanat var diamant orhangen fran Kacie. Vi hade lite problem att hitta nagot blatt sa till slut sa jag att vi skiter i det blaa. Men pavag in till staden och vigseln sag jag en bla tandare i jackies bil sa den stoppade jag i bh:n sa vips hade jag nagot blatt :)
 
Efter jobbet ska jag ta tag i operation-forsoka-fa-nytt-bankkort-fran-norge. Minns ju vilket helvete jag hade senaste gangen jag skulle fa nytt bankkort och da var jag i sverige. Men jag ska gora ett forsok och hoppas pa det basta.
 
Nu ska jag varma lite mat och sen gora mej klar for jobbet.
 
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0