Prawns, burnmark and happiness

Datum: 2012-01-08 / Tid: 12:15:23
Idag har varit en bra dag. Jag och Alex har legat på stranden och myst.

Häromdagen var jag och Alex ute och for en sväng med moppen. När vi parkerade glömde han att fälla ner stödet så när han klev av tippade jag och moppen så jag hade benet mot cylindern. Det är inte vackert kan jag lova. Ett stort brännmärke. Det blir bara värre och värre. Vi kallar brännmärken här thai tattoos.

Igår for vi till den lilla mysiga plätten vid rawai beach. Denna gång köpte vi 40 prawn och en fisk. Vi åt på resturangen denna gång. Så gott.

Idag är dagen jag väntat på i två månader. Min Derek kommer hit inatt!!!!!!!!

Annars har jag inte så mycket att komma med.
Jag har fått färg vilket jag är glad över.

Ha de bra alla ni som läser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0