Pressa?

Datum: 2012-01-05 / Tid: 02:51:59
Igår blev en sen kväll, kom nog inte i säng förrän klockan var närmare 4.
Klockan är inte ens 9 här och jag är klarvaken. Jobbisch.

Sabah skulle ha börjat jobba idag efter jul ledigheten men det visar sig att hon fortfarande är hemma :D yeeey.
Så det blir stranden om några timmar. Nu känns det att jag lever på en tropisk ö.
Får se om vi kanske orkar oss bort till Karon beach idag eller om vi helst enkelt far till patong som bara ligger 10 minuter bort. Vi får se vad som händer.

Nu är det bara ett par dagar tills Derek kommer hit. Då blir det bland annat bungy jumping, phiphi island, white water rafting och massa annat jag velat göra i thailand.

Nu ska jag slå på en film och sen väcka upp Sabah för stranden.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0