Regn, sofflage, tv

Datum: 2012-01-29 / Tid: 09:12:44
Regnet verkar det inte vara na stopp pa.
Som tur ar sa har Derek massa film kanaler sa det ar de vi roar oss med.
Igar gjorde vi tacos och till det fick det bli nagra ol for mej och nagra jim beam and coke for Derek som inte dricker ol.
Som jag har saknat tacos!!!
Det blev ratt mycket kottfars over sa det blire till middag ikvall.

Jag har misstankt ett tag att Derek ar en feeder. Han vill alltid att jag ska ata men det gar inte i hur mycket som helst i mej, sa nu kallar jag honom feeder.
Han sager att det ar for att han ar halvt italienare och han vill inte att jag ska svalta. Det borde kannas skont for er mamma och pappa. Jag kan garantera att jag inte kommer svalta.

Ja men tack till regnet har vi inte gjort nagot sa jag har inte mycket att komma med.
Vi far hoppas att det klarnar upp snart sa vi inte moglar ihop i soffan.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0