Bilder

Datum: 2012-07-26 / Tid: 05:44:19
Eftersom jag aldrig lagger upp na bilder tankte jag nu lagga upp lite bilder pa dar vi bor.
Det ar lite pinsamt for ingen av oss tycker om att bo sahar men forhoppningsvis blir det inte sa lange till.



Tv hornan





"koket"



Sovrummet



Toa



Varan ingang, garaget. Toan ar placerad i garaget



Baksidan



Baksidan



Framsidan



At vanster



At hoger

Ja det ar inte mer an sa. Langtar mer an nansin tills vi flyttar!!

Som jag skrev igar var jag sugen att baka nanting sa imorse promenerade jag till affaren och kopte ingredienser till kladdkakemuffins. Dom blev valdigt goda.
Har inte atit socker pa sa lange sa jag fick en smarre socker chock och magknip efter en muffin. Derek ar inte mycket for sotsaker alls men jag ska forsoka tvinga i honom en. Han maste ju smaka iaf :)



Ha de

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Vad kul att se lite bilder. Dom ser väldigt goda ut dina muffins :)

2012-07-26 @ 10:11:08
Postat av: Frida

Förstår att bi vill ha nått eget! Gott med muffins

2012-07-26 @ 23:47:44
URL: http://Http://allgren.blogg.se
Postat av: Jenny

Å vad roligt att se bilder!! :D Mer sånt tack ;) Puss & kram

2012-07-28 @ 23:55:51
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0