Dag 2, check

Datum: 2012-07-13 / Tid: 13:04:04
Nu har jag precis kommit hem efter dag tva pa jobbet. Fredagarna ar dom jobbigaste dagarna enligt managern men jag tyckte det gick bra. Jag trodde faktiskt det skulle vara mer folk, men jag hade att gora hela tiden och tiden gick fort.
Dock var det 2 stycken tjejer jag jobbade med som inte var sa trevliga men det ar bara att bita ihop och forsoka ignorera. Alla andra ar jatte trevliga och snalla med mej.
Nar jag slutade jobba klockan 19 ringde jag Derek for hamtning men fick inget svar sa jag borjade promenera. Efter 5 minuter borjar det sporegna och jag hade inte med mej mitt paraply som jag kopte haromdagen sa jag blev dyngsur.
Nar jag nastan var famme ringde Derek tillbaka sa han plockade upp mej och vi vande tillbaka till jobbet for att ata middag.
At den goaste pasta carbonara med kyckling jag nansin atit. Yummie!
Vi bestallde mat av en av tjejerna som inte var sa trevlig och till och med Derek undrade vad hennes problem var. Men vart man an jobbar finns det val sana manniskor.

Nu ar jag trott i kroppen och laddar om infor morgondagens pass. Borjar klockan 19 da och lar bli kvar till stangning och det ar kockan 3 pa morron. Kan ju hoppas sa jag far mer timmar.
Mer timmar= mer pengar= vi kan flytta till nagot eget fortare!!!!

Derek kollar pa rugby nu sa det blir lasa for mej.

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0