Huvudvark

Datum: 2012-07-28 / Tid: 03:05:13
Igar hade jag huvudvark hela dagen och kvallen. Jag tog panadol med jamna mellanrum men det ville inte ge med sig.
Jobbade 8 timmar igar (weehuu) men det var plagsamma timmar tack vare mitt huvve.
Vaknade imorse halv 4 och trodde att ett blodkarl i hjarnan var pagav att brista. Det bultade och jag har aldrig haft en sadan typ av huvudvark forut. Smartsamt. Klev upp och tog naga fler piller och somnade om. Vaknade igen klockan 8 av att Dereks kusins javla hund stog pa balkongen och skallde som en idiot. Balkongen ar alldeles ovanfor varat sovrum och varje gang hunden ar darute star han och skaller som en galning och det later som han ar i samma rum. Fattar inte varfor dom ska slappa ut honom sa tidigt pa morron nar dom vet att han alltid skaller och dom sager inte at han att vara tyst heller. JAG VILL FLYTTA!!!!

Idag borjar jag klockan 14 sa det ar bara att ladda upp och korsa fingrarna att huvudvarken blir battre.
Idag ska jag vara pa overvaningen i festrummet och jobba. Jag tror att det ar en forlovningsfest. Blir sakert kul.

Nasta vecka ska jag antligen fa jobba sondag!!! PENGAR!!!
Sa nasta vecka jobbar jag man, tis, ons, lor och sondag. Inte dumt.

Nu ska jag forsoka sova en timma och hoppas huvudvarken ar battre nar jag vaknar.


(3 minuter senare: Hunden star pa balkongen och skaller som en idiot igen sa det blir inget sova for mej. Varfor sager dom inte till honom att halla tyst? :( )

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Hoppas att huvudvärken gick över! Härligt att du får jobba nästa söndag, hoppas det blir många timmar :)

2012-07-28 @ 17:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0