Ledig

Datum: 2012-07-22 / Tid: 01:20:05
Da ar det redan sondag. Veckan har gatt valdigt fort.
I fredags jobbade jag fram till 20 och igar gick jag hem 19.30.
Idag ville jag verkligen jobba pga den hoga timlonen men icke. Jobbar inte nasta sondag heller :(

Nu har Derek akt ivag till flygplatsen och plockat upp sin bror som kommer pa besok fran Sydney. Vi ska ut ikvall och ata middag ikvall sa jag far traffa honom. Det ska bli kul.

Annars har det val inte hant na speciellt.
Jag ska ha hand om lunch och middags folket pa mandag. All by my self.
Det gar nog bra. Folket kommer bara upp till mej i resturang baren och bestaller mat och dryck sa det kommer nog rulla pa bra.

I fredags hade dom en vaka pa overvaningen och managern skickade upp mej dit en timma for att samla ihop disk fran borden. Jag gick och balanserade en ratt stor bricka pa ena armen och plockade tomglas och grejer med den andra. Det var sa himla mycket folk och jag tankte hela tiden att jag kommer bli personen som tappar brickan pa vakan och  alla kommer bli tysta och titta pa mej. Blev rod i ansiktet bara av att tanka pa det men jag klarade mej :)

Nu ska jag kaka lite frulle och sen hoppa in i duschen.

Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0