Patte

Datum: 2012-07-31 / Tid: 14:47:32
Jag lever!
Vi  har inte haft na internet pa ett par dagar igen men nu ar jag tillbaka.
Idag har jag jobbat delat shift i resturangen. Det gick bra. Man blir sa sugen pa mat bara for allt ser och luktar sa gott :)

Inatt dromde jag om lillebror patrick. Han var sa liten och lika go som han var nar han var liten.
Drommen paminde mej om en kvall for manga ar sedan nar vi var hemma hos mamma.
Mamma gav mej pengar sa jag kunde ta med patte in pa birsta och ata middag pa mcdonalds. Innan vi gick till bussen sa mamma till patte att vara snall med mej eftersom det bara var vi tva som skulle aka. Var han snall? Jaa en liten angel var han. Vi gick runt och kikade pa birsta och han holl mej  i handen helat iden. Lill alsklingen.
Kunde man fa spola tillbaka tiden ar det en kvall jag skulle vilja uppleva igen. En mysig fredagkvall med lillebror.
Saknar och alskar dej Patte <3



Patte pa sin student.

Nu ska jag kika pa hasthoppnings som jag spelade in nar jag var pa jobbet.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0