Uppe med tuppen

Datum: 2012-03-09 / Tid: 00:03:52
Idag var jag pigg nar Dereks klocka ringde. Derek stackarn var jatte trott och jag far daligt samvete nar han maste aka och jobba och jag som ar pigg inte behover.
Sa klockan 6 bankade jag mej framfor en film med en smoothie. Satt och tanke att klockan bara var nio pa kvallen i sverige da. Konstigt det kan vara med tidsskillnaden.

Jag har ju glomt att beratta om fladdermossen har. HERREGUD vilka as!
Nar det borjar skymma flyger dom ut fran sina gomstallen och det ser ut som en skock stora faglar som flyger over himlen.
Jag vet inte hur brett dom har mellan vingarna men dom ar riktigt stora.
Det ar ett banantrad pa baksidan och dar sitter dom pa kvallarna nu och kakar bananer.
Vi gick ut for ett tag sen och lyste pa en med en ficklampa och snusken kommer med sina stora vingar emot oss. Uscha. Tur dom inte har rabies i australien.

I helgen blir det nog inte att vi gor nagot speciellt. Allting ar ju sa dyrt.
Jag har sett reklam pa nya Ghost rider filmen och jag har vantat pa den i flera ar nu och den har premiar den 15:e sa nangang efter det vill jag ga pa bio.

Nu har jag precis startat en tvattmaskin sa jag ska kolla pa ytterligare en film innan jag slanger kladerna i tumlaren.




Vattenfall i thailand



Derek badar



Kallt? :)



Baby <3

Trevlig helg alla!!

Kommentarer
Postat av: Broder Mattias

Trevlig helg Lini! :)

2012-03-09 @ 11:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0