Hmm

Datum: 2012-11-09 / Tid: 13:54:29
Hej igen!
Inlagget innan detta var menat att komma for nagra timmar sedan. Hade tankt testa att stalla in ett inlagg men det funkade inte sa bra. Jag stallde in efter vad klockan var hos mej men jag tror jag maste tanka om och stalla in det svensk tid. Far testa igen senare eller imorgon.
 
Hursomhelst gick det bra pa jobbet idag. Skrapade ihop  8 betalda timmar och denna vecka kommer jag gora nastan 50 timmar. Har redan gjort 36 och har 2 dagar kvar. Good good.
 
Ar lite besviken for nasta fredag ar det Jackies dotter Jaydes "student fest". Har sager vi graduation party men det ar ju som studenten. Jag har sett fram emot det sedan i slutet av september men jag ar satt pa att stanga sportbaren fredagkvall :(
Jag har ALDRIG stangt den baren tidigare pa en fredagkvall. Antingen jobbar jag 13-required eller ar ledig men den enda fredagen jag verkligen vill vara ledig ska jag saklart stanga. Jackie vill att jag ska komma efter jag stangt for festen kommer halla pa hela natten men jag kommer stanga mellan 23-00 och efter det maste jag hem och duscha och byta klader sa innan jag ar dar kommer klockan vara efter ett sa det kanns som det inte ar nagon mening. Trakigt.
 
Nu ska vi kika lite Dexter innan det ar dax for sangen.
 
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0