Hot hot!

Datum: 2012-11-13 / Tid: 06:11:33
Halloj!
 
Idag ar det sa varmt sa man flyter bort. Idag saknar jag sno kan jag lova.
De har jul dekorationer i affarer och sant nu men nagon julkansla kommer inte att infinna sig.
Pa julafton kommer jag formodligen googla sno bilder och sjunga "Im dreaming of a white xmas, just like the ones I used to know"
 
Nu har jag precis gjort tacopaj, vet inte om jag blev sa nojd med den, den duger for mej men jag ar alltid radd att Derek inte ska tycka om det jag lagar. Jag ar ju inte krasen for fem ore men nar jag lagar mat till andra vill jag att det ska bli bra. Men forhoppningsvis tycker han om den.
 
Har kommer lite bilder pa bakgarden
 
 
Altanen
 
 
 
Bortse fran den bruna graset. Kom regn i helgen men annars ar det torka pa hog niva
 
 
 
 
 
 
 
Nu ar det snart dax att gora sig klar for jobbet, men sen har jag 2 dagar ledigt. Kanns lyxigt da jag jobbat sa mycket de senast veckorna :)
 
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0