Im back!!!!!

Datum: 2012-11-07 / Tid: 15:21:46
Heeej!
Nu ar jag antligen tillbaka!
 
Vi fick internet idag men det har tagit sin tid da vi haft fullt upp och fatt prioritera.
 
Jag tankte borja med att beratta att vi trivs jattebra i huset. Det ar sa fint och det kanns verkligen som hemma. Vi har fatt varan fina soffa, sangstomme, madrasser, sangbord och tvattmaskin. Nu vantar vi bara pa byran sa ar det mesta pa plats. Vi tankte lugna oss lite med grejer nu men lite senare maste vi kopa ett fint soff bord och jag vill ha nytt koksbord. Men det ar det ingen bradska med.
 
Annars har jag bara jobbat och jobbat. Gjorde 55 timmar forra veckan och anda var jag ledig 2 dagar. Fick bra lon idag :)
 
Igar var det Melbourne cup. Det storsta hast racet i australien. Jag jobbade fran 12-02 sa det var en stor dag. Tavern var packat med folk som spelade pa hastar, drack ol och at mat. Det var en rolig dag trots att det var stressigt. All peronal jobbade, ingen hade ledig dag sa det var roligt att alla var dar pa en och samma gang. Vi skulle ha pa oss fina klader sa alla hade klanning och var sa fin.
 
 
Kacie, jag och Jacqueline
 
 
Fran vanster: Cassie, Jayde, Jackie, Kacie, jag, Jaqueline och Sherry.
Var sa roligt att se alla i finklader.
 
Jag har haft sa mycket som jag velat dela med er men just nu kan jag inte komma pa en enda grej.
Vi bor ratt  nara Chermside shoppingcenter som ar stort. Jag har som inte shoppat nagot sedan jag kom hit men pa mandag ska jag latta pa planboken for da ska Kacie och jag ivag och shoppa. Nu kan se kacie pa bilden ovan. Vi var och letade klanningar till melbourne cup i mandags och ni ser vilken fin klanning kacie hittade men jag kunde inte hitta nat alls. Tack och lov kopte Sherry en klanning till mej pa tisdag morgon innan jobbet sa jag stog pa jobbtoan och provade den och tack och lov passade den jattebra.
 
Imorgon har jag antligen en ledig dag sa da ska jag lagga upp bilder pa huset sa ni far se hur vi bor.
 
Nu ska jag ta och natta. Det kanns bra att vara tillbaka <3

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Yiiiphiii! Härligt att du är tillbaka, längtar efter att se bilder på huset :)
Även jättekul att se dina arbetskompisar.
Puss & Kramis

2012-11-07 @ 16:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0