Blah

Datum: 2012-10-07 / Tid: 13:58:38
Mar lite sma taskigt nu pa kvalls kvisten.
Mar illa och kanner mej inte alls na pigg. Hoppas det ar borta imorgon nar jag vaknar. Derek var sa sugen pa appelpaj for  ett tag sedan sa vi for till affaren och kopte nagra av portions pajerna de har har. De ar jattegoda men tack vare mitt illamaende blir det ingen for mej :'(.
 
For ett par timmar sedan fyllde jag i hus ansokan. Vi bada ljog ganska mycket i ansokan, bland annat stog det  att man maste ha jobbat pa samma stalle i minst 6 manader och jag har ju bara jobbat i 3 manader. Min underbara manager var inte sen att saga ja nar jag fragade igar om han kunde ljuga for maklaren nar de ringde. Sa vi kom upp med ett fake datum nar jag borjade jobba dar. hehe. Jag fick aven ange honom som referens. Snallt med tankte pa att jag inte kanner nagon har och jag inte kan ange Derek som referens eftersom han flyttar in med mej.
 
Managern har aven ett smeknamn pa mej. Han sager alltid saker i stil med, hello possum, how are you possum, see you possum. thanks possum. For er som inte vet betyder possum pungratta. Jag berattade det for Derek och han sa att hans farbror kallade hans kusin possum nar hon var liten. Sa det ar val nagot typ av smeknamn.
 
Nu plingade just dereks paj sa jag ska ta ut den ur ugnen.
 
Hors imorgon!
 
Inom de narmaste dagarna far vi veta om vi far huset. Ahhhhh so excited!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0