Happy happy happy!

Datum: 2012-10-11 / Tid: 12:38:32
Ah vad jag ar glad idag :)
 
Det blev ingen bio. Vi ska pa kafe svea imorn och ata smorgas tarta och sen far vi pa bio efter det. Vi kor en helkvall helt enkelt.
 
Vi var till doktorn idag och efter en och en halv timmes vantan fick vi komma in, jag hade med piller forpackningen men som sagt ar innehalls forteckningen pa svenska sa han gav mej na piller som han TRODDE var liknande de jag hade. Hur kunde han veta det om han inte ens visste nagot om mina piller? Jag var sa hungrig och less sa jag tog bara receptet och tackade for mej. Jag hoppas det ar bra piller for jag vill inte svalla upp och bli tjock eller ma illa pa dom. Vi far val an se.
 
Efter doktorn gick vi till ett matstalle for lunch. De hade all kind of food. Kina mat, thai, mongoliskt med mera. Jag bestallde garlic chicken noodles och gud sa gott det var. "Bara" tio dollar och det var en jatte portion. Dereks mat var lika stor och vi at och at men inget hande. Nar jag var fardig och proppmatt hade jag bara atit av sjalv toppen pa berget. (Det var en djuptallrik).
Fragade efter en takeaway lada sa jag har en hel lada full med go mat i kylen nu :)
Dit ska vi absolut komma tillbaka och ata for de hade sa mycket gott pa menyn.
 
Jag har inte atit nagot onyttigt pa valdigt lange nu sa ikvall tankte jag unna mej en appel portions paj. Den har varit i ugnen bra lange nu sa jag ska checka den och forhoppningsvis ar den lilla godingen fardig.
 
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0