Mulet

Datum: 2012-10-03 / Tid: 01:22:13
Idag ar det mulet och trakigt ute. Men det gor val egentligen ingenting eftersom jag ska jobba. 
Idag blir det split skift i resturangen och jag har inte haft ett resturang skift pa sakert 2 manader. 
Nar jag ar ledig nagra timmar innan middagen ska vi aka och kolla pa huset. Ska bli sa spannande for det ser sa fint ut pa bilderna. Hoppas verkligen det ser bra ut och att ingen annan har tittat pa de. Hall tummarna for oss!!
 
Jag skulle verkligen behova slinga mitt har for min utvaxt ar sa lang och ful, fick ratt bra lon idag sa nu ar en bra chans att passa pa, men jag har blivit sa himla snal sa jag vill spara varenda krona. Far se om jag gar och gor det imorgon nar jag ar ledig eller snalheten kanske tar over sa jag far fortsatta se forjavlig ut i huvve. 
 
Nu ska jag lasa lite ut min bok som jag borjade med igar. Inkheart heter den och verkar helt okej. Fick lana nagra bocker av en tjej pa jobbet sa det ar jag tacksam over. 
 
Vi hors efter jobbet sa ni far veta hur det gick med huset. 

Kommentarer
Postat av: Broder Tias

Spännande! Hoppas det går bra! :)

Svar: Det gick val inte sa jattebra. Den sag val fin ut men inget for oss.
Elina

2012-10-03 @ 09:57:01
Postat av: Broder Patrick

Inkheart finns på film om du inte har sett den :) Bredan Fraser i huvudroll =)

Svar: Ja jag horde igar att den finns pa film :) Far ta och se den.
Elina

2012-10-03 @ 16:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0