Packa packa packa!!

Datum: 2012-10-16 / Tid: 04:14:27
Tjena!
 
Nu har jag packat, rensat och stadat i lite over 3 timmar. Bara 2 natter kvar nu!
 
Jag tror jag borjar fatta pa riktigt nu att vi antligen ska flytta till vart egna hus och att jag inte behover bo i detta hus nat mer. Usch vad jag har vantrivts har men om 2 natter ar det over!!
Nu kan vi antligen borja med varat liv tillsammans. Pa riktigt.
Jag har fjarilar i magen hela tiden och har lust att lagga mej, dra tacket over huvudet och sova till torsdag. Men innan torsdag kommer har jag 2 jobbpass att klara av.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen, ga pa affaren och sen sloa framfor tv medan jag vantar pa Derek. Sen blir det att titta pa soffa.
 
Ha de!

Kommentarer
Postat av: Broder Tias

Så glad för din skull lini!! :D Kramar<3

2012-10-16 @ 09:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0