Pannkakor

Datum: 2012-10-07 / Tid: 02:37:34
Goodmorning!
I fredags nar vi kom till lakaren klockan 19 var det 3 timmars beraknad vantetid. Nar man gar till den doktor station eller vad det heter gar man bara  in och anmaler sig och sen blir man satt i ko.  Man behover alltsa inte boka nagon tid och det ar gratis att ga, om man har ett medicare card, som jag har :)
Anyways, vi (jag) ville inte sitta och vanta 3 timmar och kanske mer en  fredagkvall sa vi bestamde att komma tillbaka pa lordag klockan 8 nar  de oppnar. Sa igar slapade  vi oss upp och akte dit sa vi var dar fem minuter over 8. Det var 16 personer som vantade och 2 lakare sa vantetiden var beraknad till ca 2 timmar. Det kunde vi ju inte heller gora for vi skulle se pa huset 9.30 och jag borjade jobba 10, sa det var bara att ga darifran igen.
Imorse ringde alarmet klockan 7.00 for vi tankte vi skulle vara dar 7.30 och hanga pa dorrarna, men vi var bada for trotta sa vi ska aka dit efter jag jobbat klart. Vi har inget planerat ikvall sa vi kan vanta.
 
Nar vi klev upp imorse akte vi och kopte pannkakor pa mcdonalds. Inte de basta pankisarna i varlden men det funkade. Vill aka till en strand idag for det ar sa himla varmt. Tror klockan var nio nar vi akte till donken och det var 28 grader i skuggan da. Vill inte jobba nar  det ar finvader och derek ar ledig. Men plikten kallar.
 
Nu maste  jag gora mej klar for jobbet.
 
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0