Snart!

Datum: 2012-10-15 / Tid: 11:40:23
Nu far vi snart flytta in. Det ska bli sa spannande!
Bara 3 natter kvar nu. Ska borja packa imorgon. Det mesta av grejerna ar ju Dereks, jag har ju bara mina klader sa han far rensa ur hans grejer, men porslin och sant kan jag packa ner. Som jag langtat efter att flyttat till nagot eget och nu ar snart dagen har. Jag ar sa glad.
 
Jag har atit upp allt godis :(
Eller det ar nagra daim och nappar kvar men dom har jag sparat till Derek for han tyckte om dom. Som jag sagt tidigare ar han ingen alskare av sotsaker, han ater inte tarta, smagodis eller kakor. En choklad bit har och dar kan slinka ner men medan en annan smaller i sig en hel choklad kaka ar han nojd med ett par bitar eller en rad. Men han gillade verkligen daim och snall som jag ar far han ata dom.
Men jag har inte oppnat bil pasen. Den tankte jag spara till bubbelbadet i varat nya hus :)
 
Igar hade vi smabebisar pa jobbet. John hade hamtat 2 fjuniga sma ankbebisar pavag till jobbet sa de satt i kartong i ute dar vi har forrad. Dom var sa himla sota och John (managern) uppmuntrade mej att kopa 2. Men vi ska iaf flytta in i huset innan vi borjar fundera pa husdjur.
Jag sprang ut lite da och da och tittade till dem men ville inte ta upp dem for jag var radd att de skulle bajsa pa min jobb skjorta. Nar jag stog och tittade pa dem kom scotty som jobbar i koket och tog upp en. Den bajsade pa hans vita kock jacka det forsta den gjorde. hehehehe.
 
Imorgon borjar jag jobba klockan 17 till stangning. Sa jag slutar nog runt 1 tiden. Forhoppningsvis jobbar Derek inte alltfor sent imorgon for vi ska kika pa soffa innan han droppar mej pa jobbet. Dom har rea pa AMART och Derek sag en annons pa tvn igar dar de visade en 3 sits svart skinnsoffa med 2 fotoljer som var nersankt 700 dollar. Fotoljer var sana som man drar i en spak och fotstod kommer upp. Priset var inte alls dumt sa vi far kika imorgon om det verkar vara na bra.
 
Nu ska jag se lite tv och sen natta for jag ar trott.
 
Ha de!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Förstår att du räknar ner till flytten, jag hoppas ni kommer att trivas bra på nya stället :)
Kramis <3

2012-10-15 @ 13:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0