TGIF!

Datum: 2012-10-05 / Tid: 07:39:11
Hej alla glada!
 
Det blev inte manga timmars somn. Vaknade till och fran hela morgonen och klev upp klockan 10.
Nar jag var pa affaren igar kopte jag farska blabar, de brukar kosta 8 (!) dollar men igar var det extra pris sa de kostade bara 3 dollar. Det ar bara en liten forpackning och jag tycker 8 dollar ar lite val mycket sa jag brukar bara kopa dem nangang ibland. Men imorse blev det iaf vaniljyoghurt och blabar.
 
Nu har Derek kommit hem fran jobbet sa snart ska vi ivag till farbror doktorn. Jag behover nya ppiller sa vi far val se hur det gar. Jag tankte ta med mej forpackningen men innehalls forteckningen ar pa svenska sa det gor nog ingen nytta. Vi far se om det kan losas pa nagot vis.
 
Imorgon ska vi kolla pa ett hus. Koket ser nyrenoverat ut likasa badrummet. Badrummet har bubbelbad :)
Jag kan se mej sjalv ligga i ett bubbelbad med ett glas vin och losgodis fran swedish goodie shop. Det skulle vara nagot.
Men det lar vara annat folk pa visningen imorgon och aven om vi gillar det och ansoker ar det inte sakert att vi far det. Men det ska bli spannande iallafall.
 
Langtar tills jag far pyssla i vart nya hem. Det kommer bli shopping pa ikea da. Poslin, blommor, skalar, ja allt man behover till ett hem. Jag far fundera hur jag ska gora med Derek for han lar inte orka ga runt och shoppa.
Pa ikea i sydney har dom "manland" dar kvinnorna kan lamna mannen nar de shoppar. hehe
 
Nu ska jag umgas med min man.
 
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0