YEEEEESS!!!

Datum: 2012-10-11 / Tid: 05:02:15
!!
Jag ar sa glad att jag inte vet vart jag ska ta vagen!
VI FICK HUSET! Weehuu!!
Vi far nycklarna pa torsdag och da gar flyttlasset. Vi ska till banken snart och skriva ut en check pa de tva forsta veckornas hyra och lamna till maklaren, sen pa torsdag ska vi dit och skriva papper och betala depositionen och fa nycklarna. Im so happy!
 
Imorgon ser jag fram emot kafe svea och smorgas tartan.
Skriver mer om det imorgon nar vi varit dar.
 
Idag ar det varldens regnvader sa da passar det bra att ga och se Taken 2 pa bio :)
 
Nu ska vi ivag till banken.
 
Ha de!!
 
Sa jag forresten att jag ar superlycklig? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0