Friday

Datum: 2012-09-21 / Tid: 04:05:10
Imorse vaknade jag halv 9 av att det regnade. Nej, tankte jag och somnade om. Vaknade en timma senare av att Derek ringde och da var det soligt och varmt. Tog en promenad till jobbet och pratade med managern. Vi ska kolla pa en lagenhet pa tisdag och visningen ar mellan 16.30-16.45 och det ar enda visningen de har. Jag skulle ha borjat 16 i sportbaren men managern var snall och satte mej pa gaming fran 17. Good good. 
Tog en omvag pa tillbaka vagen och det var sa varmt. Det ska tydligen bli storm ikvall och det kanns i luften, valdigt kvavt. 
 
Nu ska jag bara slappa och vanta pa att Derek ska komma hem. Tycker synd om honom som star i solen och jobbar hela dagen nar det ar sa varmt. 
 
Min favvo dricka ar trocadero och portello. Men det finns inget sadant har, men igar nar vi var och stor handlare hittade jag ett mineralvatten med smak av portello. Den var jattegod. Smaken liknar portello drickan men ar inte lika sot. Mums. 
 
Hors senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0