Hogs breath cafe

Datum: 2012-09-18 / Tid: 01:46:58
Igar borjade jag inte jobba forran 16 och Derek hade inget jobb sa vi bestamde att fara pa Hogs breath cafe och ata lunch. 
Jag tror att det ar en kedja. Typ som hard rock cafe, men jag vet inte om Hogs breath finns i sverige. I sthlm kanske. Iallafall bestallde vi (Derek) som vanligt for mycket mat och vi gick darifran med paltkoma. Granne med hogs breath lag en mobelaffar sa vi spenderade en och en halv timma med att prova sangar och soffor. Jag hittade en soffa som jag vill ha! Jag kan inte sluta tanka pa den. Den var riktigt ful men det var det skonaste jag suttit i i hela mitt liv sa jag skiter i att den ar ful. Det var som att sitta bland fluffiga kuddar. Soffan kom i 3 delar, soffdel, fotolj och nagot annat stolsaktigt. JAG VILL HA!! Men jag tror priset var uppemot 5000 dollar sa det ar lite val over varan budget :(. 
 
Pa eftermiddagen blev det jobb och det val valdigt langtrakigt for det var inte en kotte i baren och jag fick inte stanga forran klockan 21. Jobbar samma tid idag sa formodligen blir det samma visa. 
 
Nu ska jag lasa lite och vanta pa att min alskling ringer mej. Det ar gulligt av honom. Sedan forsta dagen jag kom hit har han ringt mej varje dag fran jobbet bara for att saga hej. Han brukar ringa runt 10 tiden nar han atit lunch sa snart ringer det nog :')
 
Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0