Lagenhets inspection!

Datum: 2012-09-25 / Tid: 02:24:37
Hello!
Helgen har varit bra, tror jag. Har jobbat och atit B&J. Inte mycket annat som hant. 
Igar skulle jag jobba 16 till stangning i sportbaren men john ringde mej klockan 8 pa morron och fraga om jag kunde tacka Sherrys gamingskift. Sa det blev 11 timmar pa jobbet igar :)
Idag borjar jag 17 till stangning. Jag jobbar pa gaming ikvall sa det innebar att jag maste stanna tills hela stallet stanger. Slutar nog runt 1-2 pa natten. Det blir taxi hem den tiden. Vill inte promenera den tiden nar man inte vet vad som ar ute pa vagarna.
Halv 5 i eftermiddag ska vi kolla pa en lagenhet!!! Hoppas verkligen det ar nagot bra. Ser fin ut pa bilderna sa vi far se hur helheten ser ut i eftermiddag. Jag hoppas att det inte ar na mycket folk dar och kollar pa den for da ar det forst till kvarn eller den som later bast. Man kan inte heller saga: Jag vill ha den! Utan man maste fylla i en ansokan och greja pa. De vill aven ha ett brev fran chefen man jobbar for men det har jag redan fixat :) Nu ar det framforhallning som galler. Det som jag annars inte ar bra pa.
 
Hors imorrn nar jag ar ledig!
 
Ha de
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0