Ledig idag kanske?

Datum: 2012-09-14 / Tid: 02:11:06
Idag far jag nog en ledig idag. Pa ett vis hoppas jag att de ringer in mej, men fredagarna i sportbaren ar alltid fullt med folk och ibland stanger man inte forran klockan 1 pa natten. Igar stangde jag klockan 22.30 sa det blev 5.5 timmar och $25 dollar i dricks sa det var ju bra. Tyckte synd om Derek bara som fick hamta mej halv elva nar han skulle kliva upp halv 5 imorse och jobba :(. Jag skickade ett sms till honom vid 9 att jag kunde ta en taxi men kom pa lika fort att jag inte hade garage kotrollen sa aven om jag tog en taxi skulle jag inte komma in i huset. Sa han var snall och hamtade mej. 
 
Idag tankte jag gora min favvoratt jag hade som liten, kinagryta. Det var sa langesen jag at den och ar sa sugen. Hoppas Derek tycker om den. Det gor han nog. 
 
Snart ska jag dra ivag till det stora shoppingcentret och handla mat. Jobbigt bara att ga med kassarna hem sen. Tar nog en 20 minuter att ga. Tankte passa pa att kopa the hungergames oxa :)
 
Ha en bra fredag alla hemma i svea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0