Pappa

Datum: 2012-09-25 / Tid: 18:04:13
Idag ar det alskade pappas fodelsedag. Har lite hemlangtan och onskar jag kunde ha fatt vara dar och grattat honom :(
 
Nu ar klockan 2 pa natten och jag kom just fran jobbet. Duty manager Jim var snall och skjutsade hem mej efter jobbet sa jag slapp ringa taxi. Imorgon var det ledig dag tills de fragade om jag kunde jobba i sportbaren imorgon. Borjar klockan 17 sa vi far se hur lange jag blir var. Till tio kanske. Men pa torsdag far jag vara ledig iaf. 
 
Vi var ivag och kollade pa lagenheten tidigare och den sag ju fin ut pa bilderna men jag gillade den inte alls nar jag var inne dar. Den var valdigt trang och nar man oppnade ytterdorren klev man ratt in i dar soffor och tv ska vara. 
Derek sa att alla lagenheter kommer kannas tranga, for de ar ju lagenheter. Lagenheterna ar inte som hemma direkt. Men visst kan man fa en luftig fin en om man har rad att betala den skyhoga hyran varje manad. 
Jaja, vi  far fortsatta leta. 
 
Nu ska jag ga och natta.
 
Pappa, hoppas du har haft en fin fodelsedag och att mina syskon har uppvaktat dej. Jag saknar dej  sa mycket. Puss och kram paapi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0