Stor vecka

Datum: 2012-09-16 / Tid: 14:27:19
Nu har jag gjort det storsta veckan pa jobbet. Det slutade i 49.5 timmar :)
Igar skulle jag borjat 11.30 men managern skickade ett sms till mej och fragade om jag kunde komma in 10.30 istallet. Of course my horse. Skulle ha slutat 17.30 men var tvungen att stanna for de hade en "function" pa overvaningen och behovde mer folk daruppe. Det var tankt att jag skulle floata mellan resturangen och sportbaren men jag behovdes inte alls i resturangen sa jag var med Jenna i sportbaren. Gick inte hem forran klockan var 22 sa det blev 11 betalda timmar, inte daligt for en lordag.
Idag skulle jag jobbat fran 17- stangning men var tvungen att ta gaming skiften fran 11.30 och slutade inte forran 21.30 sa det blev 10 timmar och det ar verkligen inte daligt for sondags lonen. Ser verkligen fram emot lonen pa onsdag. 
 
Fick en valdigt trevlig overraskning for en stund sedan nar Jenny ringde och sa att hon skulle skicka sin gamla telefon till mej. Ahhhh!!!
Jag har ju den gamla skittelefonen jag kopte i thailand sa antligen ska jag fa nagot riktigt! Da kommer jag uppdatera mer i bilder da jag kommer ha kamera pa luren. Weehuu!
 
Imorgon borjar jag klockan 16 till stangning. Blir inte manga timmar sa det ar lite storande. Men men..
 
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0