Wehu!

Datum: 2012-09-18 / Tid: 22:05:01
Jag vaknade klockan 5 imorse och kunde inte somna om. Lag som ett litet barn pa julafton och vantade pa att kliva upp och kolla veckans lon. hehe. Lag kvar till 6 (som klockan ar nu) och kollade och det var over forvantan. Om jag hade fatt en lon som denna varje vecka hade jag inte klagat en sekund. Men det ar nog inte manga veckor jag kommer jobba 50 timmar. Tyvarr. 
Kommer kanske skrapa ihop 30 timmar denna vecka. Men det ar battre an ingenting. 
 
Nu ska jag forsoka somna om igen. Vilken formodligen inte kommer handa, sa jag kommer formodligen forbli vaken och bli jatte trott strax fore jobbet. Jobbar 10-17 idag och sen har jag 2 lediga dagar!!! :D
 
Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0