Mår bra

Datum: 2013-04-30 / Tid: 08:52:30
Åhh vad jag mår bra. Så skönt med semester.
 
efter dereks frulle och min juice tog vi en promenad på stranden. Mysigt
 
 
 
 
 
 
Runt 12 tiden somnade Derek på soffan så jag passade på att gå ner på stranden för stekning. Spenderade 2.5 timmar därnere och  jag börjar få lite färg nu.
 
när jag kom tillbaka till rummet hade Derek stått i fönstret och tittat på mej. Inte dumt att ha rummet på 16:e våningen.
 
Nu har vi varit och ätit glass och nu ska vi bara sega innan vi går ut ikväll och köper pizza.
 
Ha de
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men gud vilka härliga bilder Lina! :) Å vad fin du är! <3

2013-04-30 @ 09:56:25
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se
Postat av: Mikaela

Så himla härligt att få läsa om dig igen och se så fina bilder på dig/er! Du känns närmare då :D fortsätt blogga Linis och instagramma <3

2013-04-30 @ 10:05:04
URL: http://mikkalainen.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Vad härligt det ser ut! Kul att få se bilder på er, ni är så fina <3

2013-04-30 @ 14:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0