El

Datum: 2013-12-22 / Tid: 01:35:28
Godmorgon!
 
Det vart en smärtsam morgon promenad idag tack vare min träningsvärk som såklart är ännu värre idag. Aj aj. 
Klockan är snart halv 8 hos oss och klockan 9 ska jag väcka min man för idag ska vi på stranden!!!
Sola och bada.
 
Nu är det bara 2 dagar kvar till jul(bord)afton. Jag har en känsla av att Derek inte kommer tycka om våran julmat. Om han inte gör det ska jag försöka att inte bry mej om det för jag ska riktigt njuta av favvo maten jag inte fått på 2 år.
 
När jag var ute och gick funderade jag på hur Thailand kan ha fungerande ström överallt. Det är för mej ett mysterium. Bilderna får tala för sig själv.
 
 
 
Nu ska jag se några avsnitt av vänner innan jag gör mej redo för stranden.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0