Fredag!!!

Datum: 2013-12-20 / Tid: 06:33:41
hallå hallå!
 
Dereks rygg vill inte bli bättre så det låter som han kommer vara säng liggandes idag :(. Han var på massage sent igårkväll men det blev inge bättre. Stackarn.
 
Imorse gick jag min vanliga runda, käkade frulle, kikade vänner och sen somnade jag om ett par timmar. På promenaden såg jG något roligt. En munk som tog ut pengar på en bankomat. Jag trodde dom inte hade pengar. Lever inte dom på donationer och liknande? Det såg roligt ut iaf. 
 
 
Nu ska ska jag iväg och äta lunch, ensam :(. 
 
Ha de

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Vad trist att hans rygg krånglar. Hoppas det snart blir bättre! Kram

2013-12-20 @ 10:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0