Julafton

Datum: 2013-12-28 / Tid: 11:00:24
hej hej!
Jag har helt glömt bort att blogga. 
Men en det ska vi ändra på :)
 
Våran julafton var bra. Vi hade en lugn dag. Jag laddade för julbordet på kvällen. 
vi gick på bio på förmiddagen. 47 ronin såg vi och det är den bästa filmen jag sett på väldigt väldigt länge. Till och med en av de bästa filmerna jag nånsin sett. Bättre än the hobbit. Den är ett måste att se!! Vi såg den på annandagen igen ;)
 
Klockan 19 vankades det julbord på Harrys. Det började med glögg och pepparkakor. Derek tyckte faktiskt om glöggen. Det trodde jag inte. Däremot så älskade han våra svensks pepparkakor. Jag åt en och han åt resten.
 
 
 
julmaten var jättegod. Det var ingenting jag saknade. Till och med deras Jansson var helt otroligt god. Jag åt som jag aldrig sett mat förut och hade ont i magen när jag gick därifrån. Derek tyckte oxå maten var god och smakade allt. Kalvsyltan tyckte han var lite som kattmat men han tyckte smaken var helt okej. Medan vi åt visade dom Kalle på tv apparaterna i restaurangen och jag fick lite julkänsla.
 
Efter maten ville jag och min onda mage hem och lägga sig men derek ville ta en drink så vi satte oss på stranden där dom hade en liten bar uppsatt. Efter några drinkar när vi var redo att gå hemöver kom det några svenskar och satte sig i bordet bredvid. jag var så mätt att jag bara ville lägga mej med att vi satte oss med dem istället. Vi hade så trevligt att vi till och med gick ut och kom inte hem förrän tidiga morgon. En trevlig men annorlunda julafton. 
 
Idag har har vi legat på stranden och fått färg. Nu ska vi snart iväg på gymmet och bygga muskler. 
 
Hoppas att alla hade en trevlig julafton
 
(Jag försökte lägga upp bilder men det vill inte ladda så jag testar igen senare.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0