Träningsvärk och fläskläpp

Datum: 2013-12-21 / Tid: 06:33:13
Ho ho!
 
idag vaknade jag upp med träningsvärken från hell. Igår blev det hopprep 30 min, ben och rumpa. Aj aj vad det känns i låren och stjärten idag. 
Dereks rygg är något bättre idag så inom några dagar hoppas jag att han är helt bra.
 
nu på förmiddagen gick vi till Jung ceylon för Derek behövde en ny deo spray. 
Han sprayade på sig en och ville att jag skulle lukta. Samtidigt som jag luta fram huvudet höjer han upp armen och nockade mej med all kraft rätt i ansiktet. Det var med sån kraft att solglasögonen for av huvudet mitt och om han inte varit snabb och greppat tag i mej hade hela jag farit i golvet. Haha vad jag skrattade. Gjorde ont som satan i näsan och läppen men samtidigt var det så komiskt. Näsan mår bra nu men jag har fortfarande tandavtryck på insidan läppen så får se om det blir en fläskis. 
Kan inte sluta skratta åt det för det måste ha sett så roligt ut. 
 
3 dagar kvar till jul(bord)afton!!!!
 
Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0