Mamma och soffan

Datum: 2013-01-15 / Tid: 12:47:52
Hej!
Sen senast har det inte hant mycket. 
Forsokte skriva mitt statement och jag kom en bit pavag men ar inte fardig, jag gav upp helt enkelt. Tills imorgon. 
 
Nar Derek kom hem for vi och kopte lotto tickets, (kollade precis resultatet och vi vann inte) sen for vi pa mcdonalds och kopte glass. Vet inte om ni har den hemma men den hetter Mcflurry caramel cookie, cola sas med kaksmulor, sa himla god ar den. Sa det fick bli en sadan. Derek har sin sundae i frysen och jag ar sa sugen pa den. 
Sundae med caramel sauce ar min favvo. 
 
Vi somnade pa soffan bada tva och klockan halv 9 ringde alarmet for da var det prat dags med min mamma. 
Hon har fixat skype pa sin jobbdator :)
Skype har inte funkat for mej pa lange nu men idag fixade jag det sa alla som har skype ar valkommen att ringa. 
 
Nu haller jag pa att koka pasta till min sjukling, sjalv ska jag ata en mango. 
 
 
Ha de

Kommentarer
Postat av: Maria

Logga in på fejjan tror jag fått till skype nu

2013-01-15 @ 13:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0