Medibank

Datum: 2013-01-18 / Tid: 05:47:22
Hej!
Det ska bara vara motgangar hela tiden. 
 
Igar hade jag tid hos medibank for halsotestet infor mitt visum. Var tvungen att komma tillbaka idag igen for det var en grej som inte var som det skulle. (Inget jag vill dela med mej till alla om).
De sa att jag skulle komma tillbaka idag och forhoppningsvis skulle det vara battre idag. Derek hade inte rad att ta en dag ledigt for att skjutsa mej sa det var bara att satta sig pa taget och gora stan osaker. 
 
Det gick bra att fara dit och jag hittade utan svarighet till Medibank men saklart visade testet samma sak. Jakla skit alltsa. Nu maste jag fara till en annan doktor och da maste vi betala for det :(
Aja, forhoppningsvis kommer vi ivag ikvall till doktorn sa de far ivag testet sa fort som mojligt sa jag bli klar med allting. Jag far inte jobba forran visumansokan ar inlamnad. Det ska vi lamna in om en vecka och jag hoppas verkligen jag kan borja jobba igen sen. 

Var in och pratade med John igar for att forklara situationen, han har varit pa semester en vecka sa han har inte vetat vad som hant. Tydligen vill agaren gora sig av mej med eftersom jag inte kan jobba just nu men tack och lov har jag managern John pa min sida som kampar att jag ska fa vara kvar. 
Far se hur det blir med allting. 
Allting loser sig i slutandan men det ar mycket onodig tid och onodiga pengar innan det ar fardigt. 
 
Jag har aven akt pa Dereks superforkylning. Han ar frisk nu sa den hoppade over till mej istallet. 
 
Nu haller vi alla tummar och tar att allting kommer losa sig den kommande veckan. 
 
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0