Skumma drommar

Datum: 2013-01-16 / Tid: 01:09:09
Morning!
Inatt har jag haft sana konstiga drommar, ar alltid sa skont nar jag vaknar och inser att det bara ar en drom. 
Pratade just med min man och han ar fortfarande sa sjuk. Sag igar pa nyheterna att de ar radd att dodlig influensa kommit hit fran USA :S Hoppas verkligen inte att det ar nagot sant han akt pa. 
 
Nu ska jag fortsatta skriva mitt statement. Maste skriva ett annat mejl till jeremy att han maste skynda pa med papperet sa jag kan komma tillbaka till jobbet. Storande!
 
Hittade lite bilder pa kameran som jag tankte slanga upp. Jag kanske redan har gjort det men da far ni se dem en gang till :)
 
 
Nyars drickat 
 
 
Sager gott nytt ar till mamma i telefon :)
 
 
En julmunk Derek kopte till mej. Behover jag saga att det var god?
 
 
Vaskan jag kopte for ett tag sen. Eller det ar langre an ett tag sen. 2 manader sen kanske. Om ni inte ser det sa ar det sma doskallar pa vaskan. LOVE IT!
 
 
Kopte en liten mindre storlek oxa....
 
 
... och en planbok var jag i stort behov av. Men som sagt har jag haft grejerna i sakert mer an 2 manader. 
 
Nu ska jag ta och ata yoghurt och mango innan jag svalter ihjal. 
 
Haaa deee!!
 
 

Kommentarer
Postat av: broder Mattias

Är mango din nya huvudföda hehe? :D Kram <3

Svar: Ja jag tror det :) Gott ar det iaf och jag har sa manga att jag maste ata dom innan dom bli gammla.
Elina

2013-01-16 @ 10:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0